To, że dobra strona internetowa to najlepsza wizytówka firmy wiemy od dawna, w końcu pracujemy w tej branży i widzimy jakie ma to znaczenie. Najbardziej jednak cieszymy się gdy powyższe możemy potwierdzić jakimiś dowodami:)
I tak oto ostatnio, całkiem przypadkowo, dowiedzieliśmy się, że jedna z koleżanek naszego pracownika skorzystała z ofertydealera Honda Matraszek, ponieważ…. spodobała się jej strona internetowa tegoż dealera (wykonana zresztą przez nas).
W zasadzie miała znacznie bliżej do innych salonów, ale strona była na tyle zachęcająca, że osoba ta postanowiła jechać do Marek, aby właśnie tam kupić samochód.
Dodatkowo pokazała stronę HondaMatraszek.pl swoim znajomym, żeby sami ocenili stronę.
I Właśnie o to chodzi. Jeśli większość osób szuka ofert w Internecie, wygląd strony internetowej jest tak samo istotny jak wygląd salonu, siedziby czy jakość obsługi.
Nie bagatelizujmy siły jaką jest Internet!
Jaka więc powinna być strona firmowa?
Kilka krótkich rad:
– wyróżniająca się ( w miarę możliwości nie standardowa, zwykła, szara, ale oryginalna. Mimo pewnych standardów w branży nasza strona musi się pozytywnie wyróżniać na tle innych stron konkurencji)
– czytelna (internauta musi móc łatwo znaleźć docelowe informacje: ofertę, ceny, formularz zamówień)
– szybka (strona musi być na tyle lekka, żeby nie
trzeba było czekać ponad kilkanaście sekund na jej ładowanie)
– bezawaryjna (niebagatelną rolę odgrywa tu hosting. Strona musi działać non stop bez zastrzeżeń.).