ZAAWANSOWANY EGZAMIN Z GOOGLE ADWORDS – ZDANY

W zeszłym tygodniu dwie osoby z naszego zespołu zdały Zaawansowany Egzamin Google Adwords z Sieci Wyszukiwania.
Wbrew temu co na ten temat czytałam na różnych blogach, nie był on aż tak trudny – przynajmniej nie dla osób, które stale mają do czynienia z Adwords.
Było 109 pytań, na odpowiedź 3 h czasu, co pozwala dość dokłądnie zastanowić się nad odpowiedziami. Niektóre pytania były łudząco podobne do tych na egzaminie podstawowym. Z nowych materiałów (nie objętych podstawowym egzaminem) pojawiały się pytania o MCK, MDS, API Adwords, narzędzia Google Adwords. Tych było dość sporo.
Zdarzały się także pytania z dwoma dobrymi odpowiedziami (przynajmniej na oko), a także takie przy których trzeba było pomyśleć dość długo ” co właściwie autor miał na myśli ?” . W jednym pytaniu w odpowiedzi było napisane CRT zamiast CTR i ciężko było oszacować, czy to literówka i nie powinna mieć znaczenia, czy jednak właśnie ten błąd powodował odrzucenie odpowiedzi.
Bardzo wiele pytań, zdecydowanie większość wymagała po prostu logicznego myślenia. W każdym razie nie taki diabeł straszny. Nasze wyniki to 95% i 93%.

Komentarze