EFEKT SURROUND – NAJSKUTECZNIEJSZY!

Od pewnego czasu namawiamy naszych Klientów do równoczesnej reklamy w linkach sponsorowanych oraz wynikach naturalnych w Google.pl. Wiemy, że równoczesne pojawienie się w wynikach organicznych oraz płatnych daje najlepsze efekty widoczne jako wzrost liczby kliknięć w obie formy reklamy w wyszukiwarce.
Jednoczesne pozycjonowanie oraz prowadzenie kampanii w linkach sponsorowanych może zwiększyć trzykrotnie * liczbę kliknięć w obu tych reklamach. Poza tym współistnienie w wynikach organicznych oraz płatnych jest doskonałe dla efektu brandingowego danej firmy i daje możliwość osiągnięcia maksymalnego ruchu na stronie reklamującej się firmy. Na pewno pojawienie się nazwy firmy w dwóch lub trzech miejscach
na pierwszej stronie Google wzbudza większe zaufanie i wiarygodność wśród potencjalnych klientów niż pojawienie się w jednym miejscu w wyszukiwarce.
Trzeba pamiętać także o tym, że do innej grupy użytkowników trafia reklama w linkach sponsorowanych, i do innej reklama w wynikach organicznych Google. Niektórzy np: nie przeglądają linków widocznych po prawej stronie, a tylko wyniki po lewej stronie i na odwrót, inni przeglądają tylko reklamy w linkach sponsorowanych.
Ideałem jest pojawienie się firmy w linkach sponsorowanych, wynikach organicznych oraz mapach Google. Nie jest to proste do osiągnięcia, ale możliwe przy dużym nakładzie pracy.

Zrzuty ekranu pokazują kampanie przeprowadzonych przez Blue Vision. Pojawienie się w trzech miejscach w Google pod konkretnymi hasłami kluczowymi pozwoliło na zwiększenie oglądalności strony Klienta o kilkaset procent miesięcznie !
* trzykrotnie, nie dwukrotnie – właśnie dzięki efektowi surround i większej wiarygodności firmy.

Komentarze