BLUE VISION OTRZYMAŁO CERTYFIKAT IAB

Miło nam poinformować wszystkich że 1 sierpnia 2010 otrzymaliśmy certyfikat IAB.
Zostaliśmy nadzwyczajnym członkiem Związku Pracodawców Branży Internetowej.
Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu.
IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi.


CASE STUDY – RAMATTI
Klient:
Jedna z najbardziej znanych firm w Polsce zajmujących się produkcją i sprzedażą fotelików samochodowychdla dzieci.
Cel:
Wykonanie poprawek na stronie firmowej (poprawa funkcjonalności serwisu).
Zaprojektowanie i wykonanie sklepu internetowego.
Promocja serwisu w wyszukiwarce Google.pl za pomocą pozycjonowania i linków sponsorowanych.
Działanie:
Pierwszym zadaniem było wprowadzenie poprawek na stronie firmowej Ramatti, które miały poprawić funkcjonalność serwisu i ułatwić poruszanie się po nim. Do tych poprawek należało m.in:
-dodanie możliwości przejścia na stronę główną przez logo Ramatti
-bardziej czytelne menu – menu rozwijane (szczególnie jeśli chodzi o dział Oferta).
-czytelniejsza strona główna (krótki opis firmy i możliwość szybkiego przejścia do oferty firmy)
Po wprowadzeniu koniecznych poprawek na stronie firmowej rozpoczęliśmy prace nad sklepem internetowym Ramatti.
Od początku nastawialiśmy się na stworzenie kolorowego layoutu (z uwagi na branżę klienta – produkty dla dzieci) i przejrzystego układu sklepu (tylko najważniejsze, podstawowe informacje w sklepie, przejrzyste pokazanie produktów).
Stworzyliśmy także panel edycyjny sklepu, który pozwala klientowi na zmianę najważniejszych elementów sklepu jak np: edycja produktów, możliwość wprowadzania promocji, a także pozwala na zarządzanie złożonymi zamówieniami.
Następnym etapem było rozpoczęcie promocji firmy Ramatti w internecie.
Na sam początek wybraliśmy dwie najważniejsze formy promocji i najkorzystniejsze dla firm, które mają w swojej ofercie produkty dla dzieci czyli:pozycjonowanie i linki sponsorowane w Google.pl.
Pozycjonowanie strony rozpoczęliśmy od wprowadzenia optymalizacji strony internetowej, a linki sponsorowane rozpoczęliśmy od analizy rynku fotelików dziecięcych w celu wybrania najkorzystniejszych haseł kluczowych.
Rezultaty:
Wprowadzenie zmian na stronie firmowej zdecydowanie poprawiło nawigację w serwisie.
Promocja strony w Google.pl wygenerowała duży wzrost aktywności na serwisie. Dzięki linkom sponsorowanym co miesiąc na stronę Ramatti trafia około 1000 potencjalnych klientów.
Pozycje strony w wynikach organicznych w Google.pl zdecydowanie poprawiły się (na większość haseł kluczowych strona Ramatti pojawia się w pierwszej 10 w wyszukiwarce).

Komentarze