BLUE VISION CASE STUDY – GODAN

Klient:
Jedna z najbardziej znanych firm w Polsce zajmujących się sprzedażą produktów dekoracyjnych na rożne okazje.
Cel:
Stworzenie nowych szat graficznych dla strony firmowej oraz sklepu internetowego.
Poprawa funkcji w istniejącym już panelu edycyjnym sklepu internetowego oraz dodanie nowych zaawansowanych funkcji.
Działanie:
Zaproponowaliśmy Klientowi dwa projekty graficzne do wyboru.
Od początku nastawialiśmy się na stworzenie niestandardowego wyglądu i układu strony, dlatego zaproponowaliśmy aby na stronie głównej firmowej dużą część zajmowało kolorowe, atrakcyjne zdjęcie, które co wejście na stronę będzie się zmieniać. Wraz z Klientem dużą uwagę przywiązywaliśmy do poprawynawigacji na sklepie internetowym.
Ponieważ nową grafikę sklepu internetowego wprowadzaliśmy na gotowej już bazie i gotowym panelu edycyjnym, musieliśmy brać pod uwagę wszystkie dotychczasowe funkcje sklepu, tak aby wszystko ze sobą współgrało (czyli nowa szata ze starą bazą danych).
Wprowadziliśmy także nowe funkcje do panelu edycyjnego sklepu jak np: możliwość uaktualniania cen produktów za pomocą wgrywanego pliku (do tej pory wprowadzanie cen odbywało się ręcznie). Poprawiliśmy także istniejące już elementy w sklepie internetowym jak np: wyszukiwarkę produktów, w tej chwili można wyszukać produkty po nazwie, nr produktu, a także po kolorach. Zmieniliśmy także, na życzenie Klienta, kategorie produktów – na bardziej czytelne i umożliwiające szybkie znalezienie produktów dekoracyjnych np: na Walentynki.
Stworzyliśmy także panel do edycji wybranych działów na stronie firmowej, które wcześniej nie były edytowalne jak np: Targi, Kontakt, O nas w mediach, Aktualności.
W kodzie strony zastosowaliśmy nietypowe rozwiązanie, a mianowicie półprzezroczyste pliki png, które dzięki technologii Microsoft VML są kompatybilne także z IE.
Rezultaty:
Nowa szata graficzna sklepu internetowego oraz strony firmowej Godan jest zgodna ze współczesnymi standardami, jest świeża i pasująca do branży Klienta (głównie przez kolorowe zdjęcia w belce górnej).
Udało nam się połączyć nową grafikę ze starą bazą oraz poprawić wiele elementów w starym panelu edycyjnym oraz w poprzednich funkcjach sklepu co zdecydowanie ułatwi edycję produktów pracownikom firmy Godan.
Mimo dużej liczbie produktów (kilka tysięcy), sklep działa szybko, a przeglądanie produktów jest teraz prostsze niż w przypadku poprzedniej wersji strony.
Strona została od razu zoptymalizowana pod kątem pozycjonowania: przyjazne linki, różne tytuły na różnych podstronach.
Zapraszamy do obejrzenia nowej strony www.godan.com.pl.

Komentarze