BLUE VISION CASE STUDY – GADZETYREKLAMOWE.COM

Serwis:
Najstarszy w Polsce serwis prezentujący firmy z rynku gadżetów reklamowych, nowości na rynku, opinie o firmach sprzedających upominki z logo. Serwis należy do firmy Blue Vision.
Cel:
Zwiększenie liczby użytkowników serwisu oraz klientów, zainteresowanych umieszczeniem prezentacji swojej firmy w serwisie.
Działanie:
Po analizie konkurencji oraz rynku gadżetów reklamowych rozpoczęliśmy prace nad projektem graficznym serwisu. Pierwszym założeniem było uwidocznienie podziału na kategorie gadżetów (możliwość znalezienia firm, które mają w swojej ofercie odpowiednie gadżety). Ponieważ chcieliśmy uniknąć wyszukiwarki, która jest standardem na wszystkich serwisach postanowiliśmy rodzaje gadżetów wymienić w górnej belce z możliwością wybrania tej kategorii i znalezienia firm pasujących do niej.
Kolejnym założeniem była możliwość znalezienia firmy wg województw, w czym ma pomagać mała mapka Polski.
Po złożeniu serwisu rozpoczęliśmy prace nad panelem CMS.

Rezultaty:
Atrakcyjna grafika, łatwa nawigacja, prosty i przyjazny serwis.
Serwis od razu został zoptymalizowany pod kątem pozycjonowania.
Prosty w obsłudze panel do samodzielnej edycji takich działów jak artykuły, prezentacje, reklama, kontakt.

Komentarze